The Walt Disney Company byla jmenována nejuznávanější společností na světě. V žebříčku World’s Most Reputable Companies (Nejuznávanější společnosti světa), který přinesl časopis Forbes a sestavila ho agentura Reputation Institute, se Disney společně s Google umístil na prvním místě z celkem 130 společností.

Výsledky vycházejí z internetového průzkumu, který soukromá agentura pořádá každoročně. Letos nasbírala data od více než 55000 lidí z 15 hlavních trhů z celého světa. Respondenti odpovídali na otázky týkající se důvěryhodnosti firem, jejich respektu k zákazníkům a vybírali jejich nejlepší vlastnosti. Na základě těchto dat byl žebříček sestaven.

NA VLASTNÍ OČI: Žebříček Nejuznávanějších společností světa najdeš tady

„Disneyho síla je v jeho produktech,“ řekla Forbesu Kasper Ulf Nielsen, spoluzakladatelka a ředitelka Reputation Institute. „Když jsou vaše cílová skupina děti a obchodujete s emocemi, lidé si uvědomují, že se snažíte pomáhat všem lidem celkově. Všichni vědí, že Disney profiluje svou tvář na základě kultury trhu, kde působí.“

Už loni se Disney umístil v čele žebříčku America’s Most Reputable Companies (Nejuznávanější společnosti v Americe). Společně s firmami jako Microsoft, Google nebo BMW byl Disney jmenován jednou z nejodpovědnějších společností ve vztahu k lidem.